کول میله ۱۰۰ – خرید مستقیم از کارخانه

انواع کول بتنی انواع کول چاه فروش کول میله ای قیمت درب چاه قیمت کول بتنی تسمه ای قیمت کول بتنی میله قیمت کول بتنی میله گرد دار قیمت کول چاه کول سیمانی میله

کول میله ۱۰۰ به عنوان یکی از پر مصرف ترین کول های سیمانی به جهت چیدمان استوانه چاه می باشد؛ در ادامه این پست در مورد قیمت کولهای بتنی به همراه عیار سیمان نحوه تولید و کیفیت تولید و نحوه چیدمان آن به همراه نحوه سفارش آن با شما عزیزان و مشتریان عزیز مجتمع تولیدی کول قائم سخن خواهم گفت.

کلیپ معرفی کول میله ۱۰۰

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

معرفی کول میله ۱۰۰

کول میله ای (کول گرد) سایز ۱۰۰ سانتی متر بعنوان یکی از پر مصرف ترین نوع از کول های بتنی می باشد؛ این نوع از کول سیمانی که با ارتفاع ۲۵ سانتی متر و با دو تسمه فلزی یا دو میله گرد حرارتی تولید می گردد در چاه هایی کاربرد دارد که به قطر ۱۱۰ سانتی متر حداقل حفاری شده باشد.

 این موضوع را یادآور می شویم که هرچقدر سایز کول چاه بزرگ تر شود ؛ جایگذاری آن و همچنین جابجایی آن نیز سخت تر می گردد و به همین علت استفاده از عیار سیمان بالاتر در کولهای سیمانی و همچنین استفاده از تسمه های فلزی و یا در موارد سفارشی استفاده از میلگرد حرارتی در کول میله ۱۰۰ ضروری است .

 کول های سیمانی با توجه به ابعاد قطر پشت در پشت کولها تقسیم بندی می گردد؛ به عنوان مثال وقتی میگوییم کول گرد ۱۰۰ یعنی قطر پشت در پشت کول  ۱۰۰ سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز ۲۵ سانتی متر و ضخامت جداره کول ۵ سانتی متر می باشد.

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

کاربرد کول میله ۱۰۰

کول میله ۱۰۰ سانتی متر به جهت چیدمان استوانه چاه و برای چاه هایی می باشد که اطراف آن به قطر ۱۱۰ حفاری شده است .برای چاهی که قطر آن ۱۱۰ سانتیمتر حفاری شده است ؛ از کول گرد ۱۰۰ (که ۱۰ سانت کوچکتر است) استفاده می گردد.

کول گرد سایز ۱۰۰ در قسمت استوانه ای یا همان میله ای چاه کاربرد دارد و به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار می گیرند هر چهار عدد از کول میله یک متر کول گذاری را انجام می دهد؛ همچنین کول های انباری در قسمت انباری چاه کاربرد دارند و شکل اصلی آنان مانند نان سنگک میباشد. یعنی بیضی شکل می باشند که دارای سطح مقطع بوده و مانند لانه زنبور چیدمان میشود.

استفاده از این نوع از کول سیمانی متداول نیست زیرا به جهت استوانه چاه از قطره های کوچک تر کول سیمانی ( مانند کول میله ۷۰)  بیشتر استفاده می گردد .

معمولاً سایز استاندارد کار گذاری کول سیمانی چاه میله ای در قطر کوچکتر بیشترین استفاده را دارد؛ پس پیشنهاد می گردد برای استوانه چاه خود قطر کوچکتری به عنوان مثال سایز قطر ۸۰ کنده‌کاری نمایید تا در آن کول سیمانی سایز ۷۰ کار شود.

 

کول میله ۱۰۰
کول میله ۱۰۰ (پشت در پشت)
کول میله دوتیکه ۱۰۰
هر ۴ عدد کول سیمانی یک متر طول ارتفاع دارد

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

عیار بتن استفاده شده در کول چاه

مواد اصلی تشکیل دهنده یک کول سیمانی به طور کلی سیمان و ماسه و آب می باشد؛ برای تقویت کول های سیمانی از میلگرد حرارتی در سایزهای پنج یا شش و یا تسمه فلزی استفاده می گردد. نام دیگر کول های سیمانی همان کبل چاه یا حلقه های چاه نیز می باشد.

ما مفتخر هستیم که در مجتمع تولیدی کول قائم بهترین متریال با بهترین کیفیت توسط مجرب ترین کارگران تولید و دراسرع وقت خدمت شما مشتریان عزیز ارسال نماییم؛ اما به طور کلی عیار سیمان که کول میله نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم در واحد حجم بتنن  میباشد؛ به عبارت دیگر ملات کول میله ای را خیس و پر سیمان تر بر می داریم تا بیشترین کیفیت را به همراه بیشترین استحکام داشته باشد.

 

 

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

محاسبه تعداد کول سیمانی

در پاسخ این سوال باید بگوییم هر ۴ عدد کول میله و یا هر چهار عدد از هر نوع از کول های انتخابی شما مشتریان یک متر طول می باشد.

به طور کلی ارتفاع کول سیمانی از بغل ۲۵ سانت می باشد یعنی هر چهار عدد آن یک متر کول می‌شود

 مثال) ۱۰ متر استوانه چاه چند متر طول کول میله ۱۰۰ لازم دارد؟

پاسخ ۱۰ متر طول حفاری شده است پس ۱۰ متر طول کول چاه ۱۰۰ سانتی متری لازم دارید.

اگر دهانه چاه را با گلدانی میخواهید پر نمایید باید یک متر طول کمتر خریداری نمایید.

به طور کامل باید خدمتتان بگویم به هر متراژی که کول سیمانی لازم دارید همان انقدر نیز باید کنده‌کاری استوانه چاه انجام دهید.با یک مثال دیگر توضیح خود را کامل می کنم برای چاهی که ۲۰ متر ارتفاع دارد چند متر طول از کول گرد لازم است ؟

در پاسخ باید بگویم ۲۰ متر طول کول میله ای لازم و باید خریداری شود.

 

کول میله
محل دو تیکه شدن کول میله
انواع کول بتنی
کول میله ۱۰۰

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

نحوه سفارش کول سیمانی

 برای پروژه هایی که داخل تهران می باشند کول سیمانی میله ۱۰۰ با خاور ارسال می گردد و  هر خاور می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۲ متر بسته به مکان پروژه حمل نماید. و هر نیسان نیز می تواند تا ۵ متر بارگیری و حمل نماید. نکته مهم نشان دهنده کیفیت طول های بتنی تولیدی میباشد ارسال کول بتنی بر سر پروژه قبل از تسویه می باشد به عبارت دیگر :

کول بتنی خود را بر سر پروژه دریافت نمایید و سپس در صورت رضایت تسویه فرمایید.

شما عزیزان میتوانید در هر موقع از شبانه روز با ما تماس بگیرید و بجهت دریافت مشاوره و یا قیمت به روز کول میله ۱۰۰ و انواع کول های سیمانی با ما در ارتباط باشید.ما مفتخر هستیم که تمامی تولیدات خود را در تهران و البرز در کمتر از ۱۲ ساعت خدمت شما عزیزان ارسال نماییم .برای آن دسته از دوستانی که از شهرستان مفتخر هستیم در خدمتشان باشیم در کمتر از ۲۴ ساعت ارسال کول سیمانی را داریم

6 thoughts on “کول میله ۱۰۰ – خرید مستقیم از کارخانه

    1. سلام ، در مواقعی که چاه ریزش دارد برای اینکه شکل اولیه کول یمانی به حالت اولیه بماند از تسمه فلزی استفاده میکنند و کول چاهی که تسمه فلزی داشته باشد را مسلح میگویند.

    1. سلام ، ممنونم از حسن توجه شما
      جهت دریافت لیست قیمت بروز و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
      ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

  1. سلام
    چنانچه مولها با سیمان لازم و تسمه کافی ساخته شده باشند من خریدارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *