کول میله ۷۰ (قیمت هر متر ۱۵۰ هزار تومان ۱۴۰۳)

کول سیمانی کول سیمانی انیاری کول سیمانی با میله گرد کول سیمانی دو تیکه گرد کول سیمانی دوتیکه کول سیمانی میله کول کوره ای کول میله ای کول میله ای دو تیکه ای کول میله دوتیکه

کول میله ۷۰ یکی از پرفروشترین نوع از کول های سیمانی گرد مجتمع تولیدی کول قائم می باشد به عبارت دیگر شاید پرفروش ترین نوع از کولهای گرد هم این نوع از کول گرد ۷۰ سانتی متری میباشد.

مشاوره رایگان 09121459864

ابعاد کول میله ۷۰

 به عبارت دیگر شما باید چاهی حفر کنید، که قطر آن ۸۰ سانتی متر بوده  و داخل آن کول سیمانی ۷۰ کارگزاری شود. به جهت سوالی که بیشتر عزیزان پیرامون انباری خود می پرسند باید بگوییم انبار این بود که جزء پرکاربردترین و بیشترین فروش مجتمع تولیدی کول سیمانی قائم میباشد، از داخل این کول به راحتی عبور می کند و معمولا از کول انباری ۹۰ بجهت انباره استفاده مینمایند. قطر خارجی این کول ۷۰ سانتی متر و قطر داخلی این کول ۶۰ سانتی متر میباشد.




در این ویدیو صفر تا صد کول سیمانی ۷۰ را بررسی کرده ایم

مشاوره رایگان 09121459864

چرا کول میله ۷۰ پرفروش ترین نوع از کول گرد است؟

 این نوع از کول سیمانی جز پرمصرف ترین نوع از کول های سیمانی باشد. همچنین به جهت خوش ساخت بودن این نوع از کول سیمانی داخل هر خاور بیش از ۲۰ متر جا می شود. یعنی از لحاظ حمل و نقل نیز کاملاً به صرفه می باشد. همچنین برای مکان هایی که دارای خاک ریزشی هستند همین نوع کول بتنی باید استفاده شود، زیرا در عین حال کمترین فضا را اشغال می کند بیشترین کاربرد را دارد و از طرفی در مواقع ریزش خاک و یا چاه در زلزله یا سایر موارد بیشترین عملکرد را دارد. این نوع از کول سیمانی معمولاً در مجتمع تولیدی کول سیمانی قائم همیشه موجود می باشد و می توان جز پرو فروش ترین نوع از کولهای سیمانی نامگذاری کرد.

انواع کول میله ای در چه سایز هایی تولید میشود؟

  1. کول بتنی میله ای مسلح سایز ۶۰

     

  2. کول بتنی میله ای مسلح سایز ۷۰

     

  3. کول بتنی میله ای مسلح سایز ۸۰

     

  4. کول بتنی میله ای مسلح سایز ۹۰

     

  5. کول بتنی میله ای مسلح سایز ۱۱۰

     

  6. کول بتنی میله ای مسلح سایز ۱۲۰

     

  7. کول بتنی میله ای مسلح سایز ۱۳۰

     

  8. کول بتنی میله ای مسلح  سایز ۱۵۰

 

مشاوره رایگان 09121459864

مشخصات فنی کول میله ۷۰

باید بگویم مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم مفتخر است که با عیار سیمان ۴۰۰ تولید کرده و تمامی کول های تولیدی این مجتمع دارای ۲ تسمه فلزی و در مواردی به سفارش مشتریان عزیز دارای میلگرد به جهت مقاوم سازی بیشتر و عدم ریزش و شکستگی آن در مواقع بحرانی از جمله ریزش چاه و زلزله را دارد. جهت سفارش این نوع کول سیمانی می توانید همین حالا با مدیر فروش ما تماس گرفته تا در اسرع وقت زمان دریافت مشاوره کار شما ثبت و ارسال گردد.

 

ابعاد این نوع از کول سیمانی یعنی کول پشت در پشت هفتاد و داخل آن ۶۰ را میباشد. ارتفاع ان از بغل طوری میباشد که هر چهار عدد آن یک متر را کول گذاری مینماید.

در ادامه در مورد انواع کول میله ای به همراه قیمت و نحوه تولید و نحوه چیدمان و نحوه سفارش کول های سیمانی مجتمع تولیدی قائم توضیح خواهم گفت.

به جهت کندن استوانه چاه و جلوگیری از ریزش آن باید از کول میله ای استفاده نمود. قطر این کول های سیمانی هرچه کوچک‌تر باشد بهتر است و سایز استاندارد آن همین سایز کول میله ۷۰ میباشد. پس برای حفر چاه خود باید سایز قطر ۸۰ کنده شود تا در داخل آن کول میله ۷۰ جایگذاری شود به عبارت دیگر باید بگویم :

می‌خواهید این سوال را در ذهن خود پاسخ داده باشید که چاه را در چه سایزی بکنیم باید بگویم شما سایز قطر 80 را بکنید

در داخل آن کول میله ۷۰ جایگذاری اینگونه است که داخل آن کول ۶۰ سانت برای شما جا و فضا دارد از این نوع کول مطمئن باشید انباری سایز ۹۰ به راحتی از داخل ان رد می شود.

سایز استاندارد کول میله چیست؟

در توضیح باز هم اشاره می‌کنم همین سایز کول میله ۷۰ بهترین و پرفروش ترین نوع از کول های فروشی ما میباشد .

یعنی بیشترین تولید را ما در کول های میله ای در مورد میله هفتاد در مجتمع تولیدی مبل سیمانی قائم مفتخر هستیم که اشاره نماییم عیار سیمان کولهای میله ای ما ۴۰۰ می باشد

یعنی بیشترین کیفیت و بیشترین استحکام برای کول سیمانی به جهت جلوگیری از تخریب ریزش و یا هر حادثه ناگوار دیگر که برای چاه ممکن است اتفاق بیفتد.

 

کول چاه ۷۰
قیمت هر متر کول چاه
مشاوره رایگان 09121459864

قیمت بروز انواع کول میله ای (کول گرد)

نوع مسلح شده با متراژ در خاور قیمت هر متر کول سیمانی( ۱۴۰۲)
کول میله چاه ۶۰ دو تسمه فلزی 25 متر ۱۳۰ هزار تومان
کول میله چاه ۷۰ دو تسمه فلزی 22 متر ۱۴۰ هزار تومان
کول میله چاه ۸۰ دو تسمه فلزی 18 متر ۱۴۵ هزار تومان
کول میله چاه ۹۰ دو تسمه فلزی 14 متر ۱۷۰ هزار تومان
کول میله چاه ۱۰۰ دو تسمه فلزی 10 متر ۲۰۰ هزار تومان
کول میله چاه ۱۱۰ دو تسمه فلزی 8 متر ۲۳۰ هزار تومان
کول میله چاه ۱۲۰ دو تسمه فلزی 7 متر ۲۵۰ هزار تومان
کول میله ۱۳۰ دو میله گرد حرارتی 6 6 متر ۳۰۰ هزار تومان
کول میله ۱۵۰ دو میله گرد حرارتی 6 6 متر ۳۵۰ هزار تومان

بجهت سفارش انواع کول میله ای می توانید با مسئول فروش ما در ساعت‌های کاری تماس بگیرید و همچنین به جهت دریافت مشاوره برای نحوه کندن چاه فاضلاب و یا چاه ارت نیز می توانید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

همچنین ما مفتخر هستیم تا کول های سیمانی مجتمع تولیدی قائم را در تهران و کرج کمتر از ۱۲ ساعت ارسال نماییم .

با انتخاب کول مورد نظر خود و همچنین مشاوره با مسئول فروش می توانید این نوع از کول سیمانی مورد نظر خود را سفارش دهید.

بعد از آن شماره راننده و متراژ بارگیری شده برای شما ارسال می شود تا آدرس خود را برای راننده یا مسئول فروش کول سیمانی قائم ارسال نمایید بعد از چند ساعت بار شما ارسال و در سر پروژه تحویل شما داده می شود.

تخلیه کول میله ۷۰ بر عهده مشتریان گرامی می باشد بعد از دریافت سالم همه کول ها ، فاکتور ارائه و بسته به نوع قرارداد با مشتریان عزیز تسویه می گردد.

 

مشاوره رایگان 09121459864

10 thoughts on “کول میله ۷۰ (قیمت هر متر ۱۵۰ هزار تومان ۱۴۰۳)

    1. سلام
      کول میله 70 باید استفاده کنید
      هر سایزی که گنده شده باشد 10 سانت کمترش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *