کول میله 80 – کارگاه تولیدی کول قائم (ارسال فوری)

فروش کول میله ای قیمت در چاه قیمت کول چاه قیمت کول سیمانی کول بتنی چاه کول چاه کول چاه قیمت کول سیمانی میله
تماس با ما 09121459864

کول میله 80 یکی از‍ پر مصرف ترین نوع از کول سیمانی میباشد. این نوع از کول معمولا برای میله چاه استفاده میشود در ادامه در مورد انواع کول سیمانی و قیمت و نحوه چیده مان کول سیمانی با شما عزیزان سخن خواهیم گفت.

کول چاه 80 سانتی متر به دو دلیل جز پر مصرفترین نوع از کول های چاهی میباشند:

  1.  میله ۸۰ به دلیل داشتن سایز مناسب نه زیاد بزرگ است و نه زیاد کوچک سبب شده است؛ تاهم مغنی از داخل چاه رد شود و هم مصالح به انتهای چاه برسند و یا خاک اضافی از داخل چاه به راحتی به بیرون کشیده شود.
  2. قیمت کول ۸۰ بسیار مناسب بوده و در واقع اختلاف کمی با کولهای سیمانی کوچک دارد؛ در اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت هر متر میله ۸۰ تقریباً  ۱۳۰ هزار تومان می باشد. (جهت دریافت لیست قیمت بروز همین حالا با ما تماس بگیرید)
مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

معرفی کول میله 80

 این نوع کول چاه به صورت گرد تولید می گردد؛ و ابعاد آن دایره‌ای به قطر ۸۰ سانتی متر از  پشت تاپشت میباشد و قطر داخلی آن ۷۰ سانتیمتر می باشد. به دلیل جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب و همچنین افزایش عمر چاه جز سایزهای پر مصرف می باشد. ضخامت جداره کول میله ۸۰ از هر طرف تقریباً پنج سانتی متر می باشد و عیار سیمان مصرف شده در ساخت کول میله نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم در هر متر مکعب می باشد.

کول سیمانی بجهت حفظ و محافظت شکل چاه در فرسایش خاک و ریزش چاه و یا زلزله بیشترین کاربرد را دارد. از جمله کاربرد های کول بتنی چاه برای برای شکل میله ای دادن کول سیمانی است. استوانه ای کندن چاه برای دستیابی به انباره چاه یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل کندن چاه میباشد.

 

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

کاربرد کول میله 80

 بیشترین کاربرد کول ۸۰ برای  کارگزاری قسمت میله ای چاه میباشد. برای استفاده از کولهای ۸۰ باید چاهی با دهنه قطر ۹۰ سانتی متر حفر نماییم؛ تا در آن میله ۸۰ به راحتی جایگذاری شود.(معمولا سایز استاندارد کندن میله چاه سایز ۸۰ میباشد. بعبارت دیگر استوانه ای بطول ۸۰ میکنیم تا در آن کول میله ۷۰ کار بگذاریم )

 

کول میله ۸۰ نیز بزای چاهی کاربرد دارد که استوانه ان ۹۰ کنده شده باشد . یعنی یکی از سایز های استاندارد دیگر کول چینی استفاده از کول میله ۸۰ برای چاهی هست که ابعاد قطر آن ۹۰ کنده شده باشد.

همچنین کاربرد دیگر کول ۸۰ در فضاهای سبز و یا شیب دار کردن سطح خیابان ها می باشد که البته پیشنهاد می گردد از کول میله ۶۰ استفاده شود.

 مورد بعدی استفاده از کول ۸۰ به جهت استفاده در دور درختان می باشد ؛ به صورتی که دو نیم هلال در کنار یکدیگر قرار می گیرند و به صورت یک دایره با قطر ۸۰ سانتی متر در دور درخت ؛ مانند گلدان از درخت محافظت می کنند.

کول میله 80
کول میله یه تیکه ۸۰
کول دوتیکه ۸۰
کول میله دو تیکه ۸۰
مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴

مشخصات فنی کول میله 80

همانطور که در بالا توضیح داده شد قطر پشت در پشت کول۸۰ سانتی متر می باشد و ضخامت جداره آن تقریباً نزدیک به پنج سانتی متر است و از بغل ارتفاع هر کول تقریباً ۲۵ سانتی متر می باشد؛ به عبارت دیگر هر چهار عدد یک متر ارتفاع دارد.

اگر بخواهیم این موضوع را با یک مثال عنوان نماییم باید بگوییم فرض کنید شما ۸ متر حفاری چاه به قطر ۹۰ سانتی متر داشته‌اید برای این چاه باید از کول میله ۸۰ سانتی متر استفاده نمایید و به متراژ ۸ متر نیز خریداری نمایید. ا(گر می خواهید از گلدانی پلاستیکی یا سفالی در بالای چاه استفاده نمایید یک متر کمتر خریداری نمایید.)




ماسه مورد استفاده برای تولید کول چاه ماسه شکسته ۰۶ میباشد تا فاقد هرگونه مواد خاکی مانند باشد؛ تا بهترین کیفیت با مخلوط شدن با سیمان تیپ ۲ داشته باشد. همچنین این موضوع را نیز یادآورمی شویم کول میله ۸۰ باید به صورت مسلح تولید شده باشد؛ این مسلح شدن به کمک تسمه های فلزی یا به کمک میلگرد حرارتی ۶ یا ۸ می باشد. هرکول سیمانی باید به کمک ۲ تسمه یا دو میلگرد حرارتی مسلح سازی شده باشد تا در مواقع زلزله و یا ریزش ساختمان شکل اصلی کول چاه حفظ شده و مانع از ریزش ساختمان گردد.

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴
در چاه
درب چاه بتنی
قیمت هر متر کول چاه
۴ عدد کول سیمانی = ۱ متر طول

قیمت کول میله 80

 همانطور که در بالا نیز اشاره شد کول میله ۸۰ جزء به صرفه ترین نوع از کول های چاه محسوب می شود و تفاوت قیمتی با کول های میله ۷۰ سانتی متر و کول میله ۶۰ سانتی متر ندارد؛ با توجه به کیفیت تولیدی در مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم استفاده از متریال درجه یک قیمت هر متر کول میله ۸۰ در اردیبهشت ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۳۰ هزار تومان می باشد.

بجهت دریافت لیست قیمت و کاتالوگ و مشاوره رایگان پیرامون خرید بهتر می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

 

 

 

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۱۴۵۹۸۶۴
0912145986 دریافت مشاوره رایگان

4 thoughts on “کول میله 80 – کارگاه تولیدی کول قائم (ارسال فوری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *