کول قائم -کول میله 80 با عیار ۴۰۰ و دو تسمه فلزی متری ۱۳۰ هزار تومان

ابعاد کول سیمانی قیمت کول بتنی میله کول بتنی دوتیکه کول چاه کول سیمانی میله

کول میله 80 بی‌شک به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین نوع از سازه‌های بتنی به جهت مقاوم سازی دور ساختمان دور حلقه چاه و همچنین به جهت زیباسازی دور درختان کاربرد دارد. در این پست به شما تضمین می‌دهیم که صفر تا صد این نوع از کول سیمانی را به طور کامل توضیح دهیم .

همچنین میتوانید با دیدن ویدیو زیر به جای خواندن متن سوالات خود را پیرامون کول میله ۸۰ مناسب‌ترین پاسخ‌ها ملاحظه فرمایید.

تماس 09121459864

کول میله 80 چیست؟

در ابتدا در مورد ابعاد این نوع از کول سیمانی صحبت می‌کنیم وقتی می‌گوییم کول میله 80 یعنی دایره‌ای را در نظر بگیرید با قطر ۸۰ سانتی‌متر از پایین‌ترین نقطه تا بالاترین نقطه و داخل این دایره ۷۰ سانتی‌متر می‌باشد. همچنین از بغل ارتفاع آن ۲۵ سانتی‌متر می‌باشد. و ضخامت جداره ۵ سانتی‌متر می‌باشد.

علت اصلی استفاده از کول میله 80 در چاه بدلیل پر کردن حفره گرد یا استوانه‌ای است که حفرشده است. در نظر داشته باشید استفاده از کول چاه سبب امنیت چاه حفر شده می‌شود و از طرفی در ریزش ساختمان یا زلزله‌ها شکل چاه به حالت اولیه خود باقی می‌ماند و چاه عملاً ریزشی ندارد.

در اصطلاح به کول سیمانی که با ماسه ۰۶ و سیمان و آب در داخل قالب گرد تولید میشود و در استوانه چاه کاربرد دارد ،کول 80 میگویند. این نوع از کول سیمانی در هر یک متر طول شامل 4 عدد کول سیمانی میشود.بعبارت دیگر هر 4 عدد کول سیمانی با ارتفاع 25 سانتی متر ، یک متر کول سیمانی را تامین مینماید.

برای استفاده از کول میله 80 چه سایزی از چاه را حفر کنیم؟

با یک مثال ساده توضیح میدهیم:

هر سایزی کول که خرید مینمایید باید ده سانتی متر بیشتر از  ان قطر چاه را حفر نمایید .

فرض کنید شما برای چاه خود کول میله 80 خرید کرده اید ، آنگاه باید برای این نوع کول چاه را به قطر 90 سانتی متر حفر نمایید.

 

 

تماس 09121459864

متن سربرگ خود را وارد کنید

 این نوع از کول سیمانی جزء پرفروش‌ترین نوع از کول های چاه  می‌باشد. دلیل استفاده از این نوع از کول سیمانی قیمت مقرون به صرفه آن به نسبت ابعاد مناسب آن می‌باشد.

ابعاد این نوع از کول سیمانی نه آنچنان بزرگ است که سبب شود شکستگی بالا برود و نه آنچنان کوچک است که سبب شود حجم چاه کم شود به همین دلیل جز پرفروش‌ترین نوع از کول های سیمانی محسوب می‌گردد . نکته مهمتر استفاده استفاده از دو تسمه فلزی یا دو میلگرد حرارتی به جهت مقاوم سازی دور چاه میبباشد.

با افتخار تمامی تولیدات ما در مجتمع تولیدی کول قائم دارای تسمه فلزی یا میله گرد حرارتی میباشد. بعبارت دیگر هر یک عدد کول سیمانی دارای 2 تسمه فلزی میباشد. بسته به نوع سفارش میتوان جای تسمه فلزی از میله گرد حرارتی 6 یا حتی 8 نیز استفاده کرد.این موضوع سبب میشود تا کول سیمانی دارای بیشترین مقاومت باشد .

البته ما مفتخریم که در کارخانه تولید قائم از سیمان تیپ دو ساوه یا تهران فقط استفاده کنیم. این نوع از سیمان بهترین چسبندگی را با ماسه دارد. و در نهایت یک کول سیمانی با عیار 350 را در اختیار ما میگذارد. تولید کول میله 80 با عیاربالاتر نیز ممکن میباشد و بسته به سفارش مشتریان عزیز دارد.

متن سربرگ خود را وارد کنید

 قیمت کول‌ چاه همانند سایر متریال‌های مصرفی ساختمان در حال تغییر می‌باشد، اما در زیر قیمت کول میله 80 در شهریور ماه ۱۴۰۲ را ارائه می‌دهیم به جهت دریافت لیست قیمت بروز کول سیمانی می‌توانید همین حالا با ما در تماس باشید

نوع

متراژدر خاور

متراژ در نیسان 

قیمت در شهریور ۱۴۰۲

کول میله ۸۰ با تسمه فلزی

۱۵ متر طول

۸ متر طول

۱۴۰/۰۰۰ تومان

کول میله ۸۰ با میله گرد حرارتی

۱۳  متر طول

۶ متر طول

۳۰۰/۰۰۰ تومان

کول میله ۸۰ دو تیکه با تسمه فلزی

۱۵  متر طول

۸ متر طول

۱۶۰/۰۰۰ تومان

کول میله ۸۰ دو تیکه با میله گرد حرارتی

۱۳  متر طول

۶ متر طول

۳۳۰/۰۰۰ تومان

جهت دریافت لیست قیمت و سفارش کول سیمانی و مشاوره رایگان همین حالابا ما تماس بگیرید .

تماس 09121459864

2 thoughts on “کول قائم -کول میله 80 با عیار ۴۰۰ و دو تسمه فلزی متری ۱۳۰ هزار تومان

    1. سلام قیمت هر متر کول میله ۸۰ در شهریور ۱۴۰۲ متری ۱۳۵ هزار تومان میباشد. جهت دریافت لیست قیمت بروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *